Anders

WAT IS ANDERS?

Niet zoveel eigenlijk. In een aantal andere branches zoals de Automotive en Techniek, Groothandel hebben we ook ervaring. Het vraagt in een nieuwe branche soms iets meer tijd in de voorbereiding en afstemming om zaken goed praktijkgericht te maken. Tot nu toe komen we daar altijd uit. We denken graag in mogelijkheden. En het blijft altijd mensenwerk. Proces & People is bij ons altijd de insteek. En als er onvoldoende raakvlak is of de vraag te specifiek kunnen we vast naar iemand uit ons netwerk verwijzen.

En waarmee kunnen we waarde toevoegen voor een MT of HR?

  • Beleidsplan vertalen naar gewenst (klantgericht) gedrag in de teams
  • Coachend of situationeel leiderschap inslijpen
  • Invoeren 'Het Nieuwe Beoordelen' en trainen leidinggevenden
  • Klantgericht Samenwerken in- en tussen de teams
  • Terugdringen van afboekingen (uren-business)

Wat kan dat zomaar opleveren?

  • Meer duidelijkheid en commitment in de organisatie
  • Meer efficiency, zichtbaar in keiharde €
  • Makkelijker binden en boeien van medewerkers (scheelt ook €)

Het concept met Blended Learning dat C-insight inmiddels meer dan 5 jaar succesvol toepast binnen de Apothekers en de Huisartsenzorg zijn we stap voor stap aan het uitbreiden. Zie voor een voorbeeld onze website onder Blended (video) trainingen.

VOORBEELD CASE

Het met gedragenheid invoeren van 'Het Nieuwe Beoordelen' bij een grotere automotive klant, met meer dan 50 vestigingen en 150 leidinggevenden. De medewerkers ervaren 'Het Goede Gesprek' inmiddels als een écht goed gesprek en niet meer als het jaarlijkse rituele dansje. Hoe we dat samen voor elkaar gebokst hebben vertellen we graag in een Goed Gesprek.